Siirry sisältöön

Oma riista -helpdesk pidentää palveluaikoja

Hirvijahdin aloituksen myötä Oma riista -palvelun käyttöön saa yhä paremmin neuvontaa. Oma riista -helpdesk auttaa 24. syyskuuta lähtien myös lauantaisin.

Tänä vuonna hirvenmetsästykseen liittyvät tiedot voi jättää ensimmäistä kertaa sähköisesti. Suomen riistakeskus ylläpitää Oma riista -helpdeskiä, joka neuvoo kaikissa Oma riista -palveluun liittyvissä kysymyksissä ja pyrkii helpottamaan palvelun hirvitieto-ominaisuuksien käyttöönottoa. Helpdeskin avulla siirtymä papereista sähköiseen palveluun pyritään tekemään mahdollisimman helpoksi.

Palveluajat pitenevät hirvenmetsästyksen aloituspäivästä, eli ensi lauantaista alkaen aina lokakuun loppuun saakka. Näin hirvijahdin aloituksen myötä nouseviin kysymyksiin pyritään vastaamaan heti.

– Palveluaikamuutoksella pyrimme antamaan täyden tukemme Oma riista -palvelun käyttäjille hirvijahdin aloituksessa. Kun perusasiat ovat kunnossa, käy palvelun käyttö jahdissa ja jahdin jälkeen leikiten, kertoo Oma riista -asiantuntija Juhani Törmänen.

Marraskuun alusta lähtien Oma riista -helpdesk palvelee jälleen normaalisti arkisin klo 12–16.

Oma riista -helpdeskin palveluajat 24.9.2016–31.10.2016

Ma                      klo 12 – 20
Ti–Pe                 klo 12 – 16
La                       klo 14 – 18

Oma riista -helpdeskin yhteystiedot: p. 029 431 2111, oma@riista.fi

Lisätietoja

Hokkanen, Ville

  • Kehittämispäällikkö (Oma riista)
  • Riistatiedon tietojärjestelmät
  • 029 431 2302
  • ville.hokkanen@riista.fi